vineri, 29 noiembrie 2013

Coduri pentru Gta Vice City

Niciun comentariu:
 




RezultatCod/Parola
Viata [Note 1]aspirine
Scutpreciousprotection
Arme (set 1)thugstools
Arme (set 2)professionaltools
Arme (set 3)nuttertools
Creste urmarirea de politieyouwonttakemealive
Scade urmarirea de politieleavemealone
Condus perfectgripiseverything
Masinile zboara [Note 2]comeflywithme
Tanc Rhinopanzer
Ceasul jocului rapidlifeispassingmeby
Jocul mai rapidonspeed
Jocul mai lentbooooooring
Distruge toate vehiculelebigbang
Bataie intre oamenifightfightfight
Oamenii te atacanobodylikesme
Oamenii au armeourgodgivenrighttobeararms
Oamenii iti fura masinahopingirl
Schimba marimea rotilorloadsoflittlethings
Se vad doar rotilewheelsareallineed
Femei in Bikini cu arme [Note 3]chickswithguns
Trafic Greumiamitraffic
Trafic Rozahairdresserscar
Trafic Negruiwantitpaintedblack
Trafic pe verdegreenlight
Masina Romero'sthelastride
Limuzina Love Fistrockandrollcar
Masina de gunoirubbishcar
Masina Bloodring Banger (style 1)travelinstyle
Masina Bloodring Banger (style 2)gettherequickly
Masina de golfbetterthanwalking
Oamenii au costumestilllikedressingup
Eu, Lance Vancelooklikelance
Eu, Ken Rosenbergmysonisalawyer
Eu Hilary Kingilooklikehilary
Eu Jezz Torentrockandrollman
Eu, Dickweloveourdick
Eu, Phil Cassadayonearmedbandit
Eu, Sonny Forelliidonthavethemoneysonny
Eu, Mercedes (personaj)foxylittlething
Masina pluteste pe apaseaways
Masina super-rapidagetthereveryfastindeed
Masina super-rapida 2getthereamazinglyfast
Masina, Sabre-Turbogettherefast
Atractie totalafannymagnet
Eu, Ricardo Diazcheatshavebeencracked
Eu fumezcertaindeath
Eu mai grasdeepfriedmarsbars
Eu mai slabprogrammer
Vreme bunaapleasantday
Vreme grozavaalovelyday
Vreme seninaabitdrieg
Vreme furtunoasacatsanddogs
Vreme cetoasacantseeathing
Barcile zboaraairship
Sinucidereicanttakeitanymore


[note1] - Daca va aflati intr-un vehicul si scrieti parola, vehiculul va fi reparat
[note2] - Nu veti putea zbura cu un elicopter sau avion in timp ce aveti aceasta parola activata
[note3] - Daca atacati pe cineva veti fi ajutat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff